Ettevõtte müügiprotsess koosneb järgnevatest etappidest:
- Ettevõtte müügieelne ettevalmistus
- Sektori turu-uuring – sektori ettevõtete majandustulemuste analüüs, ostu-müügi tehingute info hankimine, avalike statistiliste andmebaaside analüüs
- Lühikokkuvõtte, müügiprospekti ja väärtushindamise koostamine
- Kauplemishinna kokkuleppimine
- Sihtgrupi määratlemine ja edasimüüjate, koostööpartnerite aktiviseerimine
- Müügiprotsessi ajal andmete kogumine, uuendamine ja potentsiaalsetele investoritele vajaliku info edastamine
- Uudiskirja koostamine müüdava ettevõtte jooksva majandustegevuse kohta
- Läbirääkimiste pidamine ja hinna kauplemine
- Eellepingu (LOI) nõustamine
- Ettevõtte müügieelse auditeerimise (Due Diligence) nõustamine
- Ostu-müügi lepingu koostamise nõustamine ja lepingu täitmise monitooring